Distrikt

Vänsterpartiet Blekinge, Distriktsårskonferens 2017

Vänsterpartiet Karlshamn bjuder in ombud och övriga medlemmar till
distriktsårskonferens 2017 för Vänsterpartiet Blekinge

Konferensen äger rum den 25/3 kl 09:00 – ca 15:30 på Folkets Hus i Karlshamn Mat&fika: Har du några allergier eller andra önskemål om specialkost så vänligen hör av dig senast: 15/3 till [email protected]. Möteshandlingar: Distribueras via mejl. Om du önskar papperskopior på plats meddela gärna i förväg. Hur tar jag mig dit?: Vi har planerat in konferensstarten så att det skall vara möjligt att komma med tåg både från öst och väst. Det tar ca 10 minuter att promenera från resecentrum. Om ni åker bil så finns det parkering på runtomkringliggande gator och på torget mot avgift. Det finns även avgiftsfri parkering på gatorna lite längre ut ifrån centrum samt på ett par större parkeringsplatser enligt bifogad kartbild. Inte ombud? Alla medlemmar i Vänsterpartiet är välkomna. Är du inte ombud som anmälts via din lokalförening vill vi dock gärna ha en anmälan i förväg så att vi kan planera för förtäringen.

Kontakt: [email protected] eller 0733–990825

Ombud och medlemmar – Hjärtligt välkomna

På programmet (bland annat):

Kl: Programpunkt: Anm:
09:00 – Kaffe med fralla Anmälan/registrering ombud mm
09:45 – Årsmötesförhandlingarna startar
12:00 – 13:00 Lunch
13:00 – Årsmötesförhandlingarna fortsätter
Ca 15:30 Avslutning, fotografering nya styrelsen, pressträff mm
Under dagen kommer information från bl.a Partistyrelsen, PS valberedning samt VISK att sprängas in i programmet. VISK= Vänsterpartiet i Svenska kyrkan.